Σελίδα 1 από 18 1 2 3 4 5 11 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 176

Θέμα: Hydrogen On Demand !!!

  1. #1
    Senior Member Το avatar του χρήστη jcar
    Εγγραφή
    13-03-2007
    Περιοχή
    Αττικη
    Μηνύματα
    1.105

    Thumbs up Hydrogen On Demand !!!

    Παραγωγη Καυσιμου ΗΗΟ..........
    Και ΝΑΙ... νομιζατε οτι δε θα το εκανα ???
    Και ομως αρχισα σημερα τη κατασκευη γεννητριας υδρογωνου ,για το αμαξι....
    ακομα θελει πολυ δουλεια , αλλα ελπιζω οταν τελειωσει ,να ειναι ασφαλες
    και να εχω αναγκη μονο το 30% της βενζινης......
    Βαζω τις πρωτες φωτο, που ειναι ακομα σε πολυ μπρουταλ κατασταση...

    α) τα υλικα, αναλογα το πως θα κατασκευασετε τα στοιχεια. Πρεπει να ειναι ολα ινοξ...

    β) κοβουμε τα πλακακια ,και τα βαζουμε με τροπο, ετσι ωστε να δωσουμε ρευμα στις πλακες,
    χωρις να βραχυκυκλωνουν...(χωριζονται με λαστιχενιες ροδελες)
    Θελουμε ποιο πολλες (-) αρνητικες, γιατι απο το (-) αρνητικο βγαινει το
    Υδρογωνο, και απο τις (+) θετικες το Οξυγωνο.....
    (Με προσοχη στα ποσοστα παραγωγης, γιατι 7(Η):1(Ο) κανουμε το μιγμα...
    να κανει ΜΠΑΜ..........)

    γ)Σωληνακι ψιλης πιεσης , με ακροφισια....και βαλβιδα αντιεπιστροφης....

    δ)Καλωδιο 12αρι , για να αντεχει και πανω απο 40Α....ρελε...διακοπτες...ασφαλειες...κλπ.
    ε)Ντεποζιτο νερου, οσο ποιο μεγαλο καλυτερα.... θα σφραγιστει μετα απο τη κατασκευη....
    και θα μπει βιδωτο πωμα για να μπαινει το νερο...(πρεπει να αντεχει σε θερμοκρασια μεχρι 100°)
    (αυτο ηταν για τα πιτσιλιστιρια απο τα φαναρια... ποτε δε το δουλεψα....
    Τωρα ειναι οτι πρεπει... 5 λιτρα και αντεχει μεχρι και 8bar πιεση.....)

    και το πρωτο στοιχειο ειναι ετοιμο..... θα μπει μεσα στο ντεποζιτο,
    και θα μετρησω ποσα αμπερ τραβαει,και ποσα λιτρα/ λεπτο παραγει, και αναλογα θα φτιαξω δευτερο
    και τριτο... (Δε θελουμε να τραβαμε παραπανω απο 30Α !!!)
    Περισσοτερα σε μερικες μερες......μετα απο τις δοκιμες !!!
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες              
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jcar : 17-05-08 στις 23:06
    ΑL,
    29/09/95 - 25/03/09
    Εις το επανιδείν

  2. #2
    Senior Member Το avatar του χρήστη Nazx
    Εγγραφή
    12-06-2005
    Περιοχή
    /root
    Μηνύματα
    416
    μπραβο που ασχολεισαι!!

    αλλα δεν καταλαβα.. για υδρολυση μιλας?
    R.T.F.M.
    Αν όλα τα άλλα αποτύχουν.... διαβάστε το manual..!

    And some DIYs powered by...me!

  3. #3
    Senior Member
    Εγγραφή
    02-02-2007
    Μηνύματα
    143
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jcar Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παραγωγη Καυσιμου ΗΗΟ..........
    Και ΝΑΙ... νομιζατε οτι δε θα το εκανα ???
    Και ομως αρχισα σημερα τη κατασκευη γεννητριας υδρογωνου ,για το αμαξι....
    ακομα θελει πολυ δουλεια , αλλα ελπιζω οταν τελειωσει ,να ειναι ασφαλες
    και να εχω αναγκη μονο το 30% της βενζινης......
    Βαζω τις πρωτες φωτο, που ειναι ακομα σε πολυ μπρουταλ κατασταση...
    Στο YouTube υπαρχουν αρκετα videos που δειχνουν πως κατασκευαζετε, αλλα δεν εχω δει καποιο που να δειχνει πως ακριβως εφαρμοζετε πανω στο αυτοκινητο. Δηλαδη το υδρογονο που παρασκευαζεις, το ριχνεις στο ντεποζιτο? Μπορεις να εξηγησεις?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jcar Εμφάνιση μηνυμάτων
    α) τα υλικα, αναλογα το πως θα κατασκευασετε τα στοιχεια. Πρεπει να ειναι ολα ινοξ...
    Μια διευκρυνηση για το inox που αναφερεις. Οταν λεμε inox, κανονικα εννοειτε το υλικο, δηλαδη ανοξειδωτος χαλυβας, ο οποιος εχει πολλες ποιοτητες αναλογα με τα συστατικα που προσθετουν στο χαλυβα. Το λεω γιατι πολυ σημερα inox θεωρουν αυτην την γκρι ματ, μεταλλικη αποχρωση που υπαρχει σε πομολα, ψυγεια κτλ. Πληροφοριακα αυτην την αποχρωση μπορεις να την κανεις σε απλο σιδερο, σε μπρουτζο ακομα και αλουμινιο. Συνεπως για την κατασκευη χρειαζονται ανοξειδωτες πλακες και μαλιστα, αν δεν κανω λαθος να μην μαγνητιζονται.


  4. #4
    Senior Member Το avatar του χρήστη jcar
    Εγγραφή
    13-03-2007
    Περιοχή
    Αττικη
    Μηνύματα
    1.105
    , νερο / αλατι & λιγη σοδα......ρευμα ,και κανουν το ΗΗΟ,
    οπου ειναι και λιγο ποιο δυνατο απο τη βενζινη.....
    και απο καυσαερια...... Νερο.....

    Το ΗΗΟ το βαζεις στο vacuum και στη εισαγωγη πριν την πεταλουδα....
    και αμα βγαζεις αρκετα λιτρα ΗΗΟ , τοτε μπορεις να κλεισεις και την τρομπα βενζινης....
    Τα υλικα θα πρεπει να ειναι απο καλο inox , για να αντεχει ....

    Στο youtube εχει πολλα βιντεο με αμαξια οπου δουλευουν.....
    http://youtube.com/results?search_qu...d&search_type=
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jcar : 17-05-08 στις 14:37
    ΑL,
    29/09/95 - 25/03/09
    Εις το επανιδείν

  5. #5
    Senior Member Το avatar του χρήστη trikalos
    Εγγραφή
    27-10-2007
    Περιοχή
    Άργος
    Μηνύματα
    1.538
    το θέμα αυτό θέλει πολλές γνώσεις στο αντικείμενο και φυσικά χρόνο, μπράβο γιάννη περιμένουμε το τελικό σου αποτέλεσμα !!!
    καλή επιτυχία

  6. #6
    μπορεις να εξηγήσεις λίγο το όλο concept.. πως λειτουργεί ένας συβατικός κινητήρας βενζίνης με HHO??

  7. #7
    Senior Member Το avatar του χρήστη herosp77
    Εγγραφή
    26-07-2005
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    333
    Nαι ρε Γιάννη, μη μας βάζεις στην πρέσα και μετά μας αφήνεις, δώσε στο λαό info .... Εξαιρετικά τρομερή η προσπάθεια σου.
    http://i198.photobucket.com/albums/aa320/herosp77/Final65.jpg

  8. #8
    παντως ποτέ δε το είχα ψάξει.. θεωρούσα οτι η ενέργεια που χρειάζεται για την ηλεκτρόλυση πάντα ήταν μεγαλύτερη από αυτή που θα παραχθεί απο τη καύση του υδρογόνου..διαβάζοντας πάντως περισσότερα παντού μηλούν για "κόλπο" δηλαδή απαταιώνες στο internet που προσπαθούν να πουλήσουν συσκευές ηλεκτρόλυσης που δεν κάνουν τίποτα.. γι' αυτό προσοχή.. είμαι περίεργος να δώ τα αποτελέσματα σου πάντως.

  9. #9
    Senior Member Το avatar του χρήστη jcar
    Εγγραφή
    13-03-2007
    Περιοχή
    Αττικη
    Μηνύματα
    1.105
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nomader Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορεις να εξηγήσεις λίγο το όλο concept.. πως λειτουργεί ένας συβατικός κινητήρας βενζίνης με HHO??
    Λοιπον,
    ειναι πολυ απλο το ολο συστημα.... και γι' αυτο λενε για τους απατεωνες....
    Αμα μπεις στο ebay, θα βρεις συσκευες απο απλα φιλτρα νερου για το σπιτι,
    τα οποια τα πουλανε $200 & $400 ....

    Εστειλα mail, σ' ενα καθηγητη χημικο, που ασχολειτε μονο με την ενεργεια, και μου εστειλε σε λινκ,
    βιντεο για να κανω το πρωτο βημα , (τον βρηκα στο youtube)
    Υπαρχουν αρκετοι τροποι να παραχθει ΗΗΟ , αλλα ο ποιο ακινδυνος, ειναι η ηλεκτρολυση....
    Το προβλημα και το ακριβο, ειναι αμα θες να το αποθηκευσεις....
    Ειναι σε αεριο και δεν υγροποιητε...
    Στο πρωτο πειραμα, δουλεψα μια γεννητρια 3.5 ΚW μαρκας "mitsos" απο το Μακρο...
    Με 4 λιτρα νερο ,και μια κουταλια της σουπας αλατι, μια μπαταρια οπου φορτιζε απο ενα τροφοδοτικο 5Α,
    και ΧΩΡΙΣ καλμπιρατερ, δουλεψα δυο air-condition για 2 ωρες.....
    Η γεννητρια δουλευει ακομα....δε χαλασε...
    Το ΗΗΟ ,αμα το δουλεψεις μαζι με αλλο καυσιμο, μπορεις να το βαλεις και σε ντιζελ κινητηρα...
    Στο κινητηρα βενζινης, ειναι τοσο απλο ,οσο δε φανταζεστε....
    Σκεφτειτε οτι μπορειτε να βγαλετε το καλμπιρατερ ή το μπεκ, και να βαλετε
    τη παροχη ΗΗΟ στην εισαγωγη, και οσο του δινετε ποσοτητα, ανεβαζει στροφες....
    ( με το πεταλι του γκαζιου, θα ανοιγει ενα ηλεκτρικο μπεκ ή μια μηχανικη βανα)
    Τωρα για να φτιαχτει μια συσκευη , που να μπορει να καλυψει τις αναγκες
    του κινητηρα σε καυσιμο... τοτε θα τραβαει αρκετο ρευμα , και το ντεποζιτο νερου ,θα πρεπει να ειναι πανω απο 20 λιτρα....
    Η μονη φθορα που εχει , ειναι το δυναμο και η μπαταρια.....
    Ενα 100αρι δυναμο ,με μια 75Α μπαταρια ,ειναι στο οριο....
    αρα στα μικρα αυτοκινητα θα πρεπει να μπει ενα καλο δυνατο δυναμο...
    Με 45 λιτρα βενζινη, τωρα κανω 240-250 χιλ. Με το ΗΗΟ παρεα , (4 λιτρα νερο), θα πρεπει συμφωνα και με αλλους , να βγαζω με 45 λιτρα βενζινης ,περιπου 600 χιλ..... θα δειξει....
    Θα γραψω σε βιντεο τη κατασκευη και τη εγκατασταση για να μη ζηλευετε....
    Μεχρι τωρα εχω δωσει...140 ευρω, αλλα εχω παρει υλικα για 2 κατασκευες...


    Συνεχιζετε............................
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jcar : 17-05-08 στις 23:12
    ΑL,
    29/09/95 - 25/03/09
    Εις το επανιδείν

  10. #10
    το θέμα είναι οτι στα σύγχρονα αυτοκίνητα το μείγμα αέρας βενζίνη ρυθμίζεται ηλεκτρονικά.. νομίζω οτι θα τα παίξουν οι εγκέφαλλοι.. σε παλαιότερα αμάξια με καρμπιρατέρ και οχι injection ίσως να είναι λίγο πιο απλά φαντάζομαι

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας